zaterdag 28 november 2009

Cliff Richard


8 november was mijn grote dag. Iedereen die mij kent, weet dat ik al bijna een halve eeuw grote fan ben van Sir Cliff. Ik ben nooit in de gelegenheid geweest om een life optreden mee te maken en dat vond ik altijd heel spijtig. Mijn dochter weet dit, en toen de tickets werden aangeboden op het internet voor Vorst Nationaal, heeft zij er 2 gekocht. Ik kreeg ze van haar als verrassing. Ik was uitzonderlijk blij. Het was het reunieconcert van 50 jaar Cliff and the Shadows. Alle tophits zijn de revue gepasseerd.
Ik - samen met honderden - ex dwaze tieners hebben genoten, gezongen, geroepen en geapplaudisseerd.
Dank je wel lieve dochter dat je mij dit hebt laten meemaken. Tot afscheid zegde hij : indien we ons ooit nog eens weerzien, zullen we nog altijd THE YOUNG ONES zijn !